ציטוט מאת בודהה
כל מה שנישאר לך...
אדם פעם אמר לבודהה,
"אני רוצה אושר."
בודהה ענה,
"קודם כל תוריד את 'אני'; זה אגו.
אחר כך תוריד את 'רוצה'; זה חשק.
ועכשיו כל מה שנשאר לך
הוא אושר."
בודהה
רמאויות קטנות
לפני הרבה שנים רכשנו רכב קטן וגילינו בדיעבד שהמוכר רימה אותנו במחיר. בעודי מתרגז ומתכנן נקמה, רעייתי הרגיעה...
לקריאת הפוסט
הרכבת עומדת לצאת
כל שנה ההורים של מרטין
לקחו אותו עם סבתו לבלות את חופשת הקיץ, והם חזרו הביתה באותה רכבת למחרת.
יום אחד...
לקריאת הפוסט
סיפורו של החמור לנמר
סיפורו של החמור והנמר
החמור אמר לנמר:
′′הדשא כחול".
הנמר השיב:
′′לא, הדשא ירוק".
הדיון התחמם, והשניים...
לקריאת הפוסט
מוטק’ה גם בפייסבוק
סייר תמונות
<p>מתאימה לאנשים כה רבים, רבים מדי.</p>
<p>תודה.</p>
<p>ואילו בנוגע לנסיך-בודהה שבגיל25מספרים-מאמינייו</p>
<p>נישא ונולד לו בן,עזב את רעייתו ובנו ל25שנים..</p>
<p>נו,באמת,איך ניתן להפוך איש כה נוטש ואנוכי,</p>
<p>לנביא או כהן..</p>
<p>ועל האגו..אילמלא האגו אין קמים בבוקר</p>
<p>ועוד אי-אילו פעולות חיוניות..אותו הדין לגביי הרצון..</p>
<p>בודהיזם-אורח-חיים-אמונות-דת-פילוסופיה..</p>
<p>אולי טובה בשביל הפרנסה..אולי..</p>
<p>תודה אלישבע על תגובתך </p>
<p>נעים לקרוא תמיד את תגובותייך</p>
<p>תודה לך ניצן על תגובתך</p>