שלום לך סלט הירקות עד יעבור זעם
במשך שנים למדנו איך להכין סלט ירקות עם הרבה מלפפונים והרבה עגבניות הוספנו מעט שמן זית וסחטנו לימון ואכלנו סלט בריא ועשיר בויטמינים לתאבון האיכרים איימו ואת המים להם סיפסדו את מחיר המים המלא האזרחים שילמו גם עובדים זרים העסיקו האיכרים כי לא סמכו על הישראלים הבטלנים עכשיו שצימצמו לחקלאים את כמות המים הזולים וצימצמו את מיכסת העובדים הזרים קפצו מחירי העגבניות ואיתם שאר הירקות והאזרח צריך לחשוב פעמיים לפני הכנת סלט ירקות עם מחיר עגבניה ב-16 ומלפפון ב8 יחשוב האזרח פעמיים אם לשלוף את הארנק הרזה או לעמוד בצד ולמחוא כפיים למדיניות הממשלה שאינה מספסדת את החקלאים ואינה מאפשרת להם להעסיק עובדים זרים. והאזרחים המסכנים יתארגנו למחאה נגד החקלאים יפסיקו לקנות עגבניות, מלפפונים ושאר ירקות את העגבניות והמלפפונים יוכלו לרכוש לאחר מכן בקונסרבים שהרי החקלאים המסכנים יצטרכו למכור אותם לתעשיה בפרוטות אולי ניראה בעתיד יבוא ירקות טריים כלחץ ממשלתי על החקלאים להורדת מחירים במקום לעשות מה שצריכה לעשות מדינה מתוקנת לחקלאים לספסד את החקלאות ולהגדיל את מספר העובדים הזרים. ובינתיים שלום לך סלט ירקות עד יעבור זעם.
לא לאכול עגבניות וחצילים ופלפלים
מה נשאר לי צנון?
חוסר בעובדים זרים,ואת הישראלים
כבר לא רוצים.כל הבעיות שהעלת נכונות
יש כמובן נוספות.
אל דאגה עוד ישובו הימים הטובים ונצליח
להכין סלט מלוא הקערה ,חחחחחח
גם נימחה על היוקר ולא נקנה עגבניות
גם נקשיב להוראת הרופאה שאסרה אכילת עגבניות
וגם נחסוך בהוצאת יתרה
יצאנו בגדול