האם קיצוץ הקיצבאות יהיה חלק ממימון הוזלת הדלק
המחאה והעצומה שלהלן הגיעו אלי באימייל. היא צריכה לעבור הלאה על מנת שתקבל את התהודה המתאימה.ביחוד עכשיו שכולנו מודעים כי מישהוא למעלה מושפע ממחאות הציבור. עובדה שברגע האחרון קיצץ בעליית מחיר הדלק. להלן נוסח המחאה : האוצר רוצה להפחית מהקצבאות הקיימות היום ומקדם חקיקה בנושא ! לאן נגיע ? תצטרפו ותחתמו על העצומה ולאחר מכן תפיצו לחברים ולמשפחה ! יחד נצליח להשיג שינוי במדינה ביחס לאזרחים מבוגרים ולניצולי השואה. !!! גם אתם הדור הצעיר. יום אחד גם אתם תתבגרו כמונו!!!!! ותהיו המומים כשתקבלו בקושי כ -2,000 ש"ח דמי ביטוח לאומי יש לפעול ומיד להגדלת קצבאות הביטוח הלאומי ועידכונם הזקנים/המבוגרים האלה - הם אנחנו ההורים/המשפחה שלכם מדובר ממש בנו... קדימה - להצביע ולהפיץ ה"מבוגרים" יותר לא יודעים להצביע במחשב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שלום חברים וחברות, כדי שהמבוגרים יוכלו לחיות בכבוד, יש צורך דחוף בהגדלת קיצבאות הביטוח הלאומי שלהם והתאמתם לצרכים ולרמת החיים בארצנו. לשם כך יש לחתום על העצומה, שאולי תעזור, או שלפחות תעלה את הבעיה על פני השטח. לחצו על הקישור : http://www.atzuma.co.il/alimalul לא יתכן שמתאריך 18/09/2011 חתמו על העצומה רק כ - 56,000 אנשים, כשהשאיפה הצנועה הינה להגיע ל- 200,000 חתימות שהן בסיס לעצומה. איפה כל החברים/המשפחות , ואיפה כל המחאות ? חברים בעתיד צרכי ההורים שיקלעו למחסור בכספים לקיום עלול ליפול עליכם הטו שכם כעת ותשפיעו כך שבעתיד החברה המבוגרת תוכל להתקיים בכבוד ולא תיפול עליכם למעמסה.