שלום לך ילדה יקרה
לא הגבת ילדתי לקריאתי הנואשת ולא נענת גם לידי המושטת שלחתי יד לאחוז בידך הרוטטת לא היה זה רטט ידך ,הייתה זו ידי הרועדת הייה זה דמיוני או אולי ראיתי דמותך בחלומי ואולי לא רציתי להפנים זאת ולהכניס לתודעתי לא רציתי להשלים עם עזיבתך כך באופן פתאומי הדחקתי זאת עמוק עמוק מתחת לסף הכרתי ידי שחזרה ריקה החזירה אותי לשפיותי ואז הבינותי ילדתי הבינותי כי הלכת לבלי שוב למרות שהבטחת שלא תעזבי שלום לך ילדה יקרה תמיד את איתי גם אם רחוקה תהיי נוחי בשלווה שם בעולמך הרחוק , בשמי התכלת שברקיע השביעי
על מתרי הלב רחל
כל כך מוקדם. תמונה מקסימה
כמה אהבה יש בליבך ישמור אלוהים אותך.
לאשה
נפלאה.
יופיה
מוקרן
מפנימיותה.
אין מילים.
אני לא מאמינה אך יש ספר הניקרא האלכימאי ובו הפלוסופיה שכו ל דבר "מכתוב" זה לא מנחם אך אולי מקל
לאנשים דתיים יותר קל במצבים כאלו
זכור את בתך כיפה טפח את ילדיה
היה בריא!