דבר והיפוכו.
מתקן.
לפני כמה ימים כתבתי פוסט בשם: "היי אתה"
בכעסי פניתי בבוטות לאלוהים במילים "היי אתה" כאילו אלוהים ואני סחבים?
ובכך פגעתי באנשים מאמינים.
עכשיו שנרגעתי, אני מצר שכך כתבתי. (מקוה שאחד מבניי היקרים מאוד, המאמין, לא יקרא את הפוסט. ודאי היה כואב לו מאוד).
ברור שהאשמה באנשים עצמם, באשר הם, ובאגו שלהם,
מקווה בכל הכנות שאלוהים יודע לסלוח. לעצמי לא בטוח שאסלח.
אתן לזמן לעשות את שלו.
תגובות
0
אהבו
0
132
כתוב/י תגובה...
עריכת תגובה
השבה לתגובה
לב אישה אוהבת
זיקפי גווך אהובה
כי לא נָס לחייך
הָלִיכָתֶך בָת מֶלֶך
תִצְעָדִי.
לעת ערב, אסיראדרתך
להזין יפה...
לקריאת הפוסט
לבד.
העזר כנדי נפטרה. אין עוד מלצפות (נפטרה לפני שבוע)
לקריאת הפוסט
עדיין כאן
הגשמיות אוכלת בכל פה.
יותר מדיי אפור, אךלא
אתןלגשמיות לקלקל לי
את אווירת החג,שהרי
ראשהשנהתשפ'דהיום,
מעבר...
לקריאת הפוסט
מוטק’ה גם בפייסבוק
סייר תמונות