התבוננות בפלאי הטבע
באיזו תכיפות מבחינים אנו בפלאי הטבע? שהם לעיתים במרחק נשימה מאיתנו.
בירוקת העוטפת את הגבעות,
בעלים הנושרים בסתיו וציבעם נחושת,
בפרחים הנפתחים אל העולם,
בשמים הכחולים ובעננים המשייטים,
בקשת בענן שלאחר הגשם,
בזריחת קרני שמש המפזזות ומפלסות דרכן בין הטל לבין הענן,
בכדור הכתום הנמוג לאיטו בעת השקיעה,
בים הכחול בריצודיו ובקצפו הלבן,
בציוצי הציפורים בבקרים המנתרות בין ענף לענף, עם מוזיקה קסומה,
באיש המאכיל את היונים בכיכר,
בכוכב צונח ובירח מנומנם.
כן פלאי הטבע רבים הם למהכיל, היקום שופע ונדיב, אך אנו נחפזים ורצים מסביב לשעון.
האם נותר לנו פנאי להתבונן בפלאי הטבע הסובבים אותנו? לנשום עמוק, ליהנות ולהוקיר תודה? לא תמיד.,