יופי
כולנו חולקים יופי, הוא מרשים אותנו ללא הבדל.
היופי מייפה את החיים ואת העולם, אומרים שהיופי הוא בעיני המתבונן.
כאשר אנו מתבוננים ולא חשוב אם זוג העניים הוא אמריקאי, אוסטרלי, או אפריקאי, עומדים משתאים מתפעלים מיופיה של אשה, גבר, מכונית או נוף מטמטם.
רובנו אוהבים אסטטיקה, חלקנו מודע יותר וחלקנו מודע פחות, אך כמעט כולנו נשארים תחת הרושם שהיופי מותיר בנו.
מראות הטבע היפהפיים אינם זקוקים לסממנים מלאכותיים, לניתוחים פלסטיים קוסמטיים,
כאשר אנו רואים הולכי על שניים מפוסלים, הולכי על ארבע יפהפיים,
נופים מהפנטים , זה גורם לנו לאושר, להשראה, להשתאות ולהתפעלות,.
ליופי אין גבולות, גם השמים אינו הגבול, אין סוף ליופי לאדם המודע לו.
אפילו בסדקים שבין אבני המדרכות ישנם דגמים גיאומטריים מדהימים ביופיים.