מח חושב עלינו מחמוד
חלקו הראשון של המכתב ממחמוד- הגיע באימייל. -מחר יבוא החלק השני(גם בתור פליטון הוא טוב?) חלק ראשון באיזו מדינה מוסלמית ישלמו לי קצבאות על כל ילד שאביא לעולם, גם אם יש לי ילדים מכמה נשים? ובאיזו מדינה מוסלמית אקבל בוחטות מהביטוח הלאומי, יעני קצבת ילדים... ישראל טובה מאמריקה אם זה היה תלוי בי, שהיהודים יקחו את כל המזרח התיכון ויהפכו אותו לישראל אחת גדולה. יהיה כאן יותר טוב מאמריקה. בזכותם אנחנו חיים טוב פה ומקבלים הטבות שערבים כמוני בארץ מוסלמית יכולים רק לחלום עליהן יש לי המון מה להפסיד אם חלילה יקרה משהו רע למדינת היהודים, כי לנו המוסלמים יש כאן זכויות יתר. אין אף מדינה מוסלמית שתשלם לי אלפי שקלים בחודש כשאני מובטל ובלי עבודה. וכאן גם יגידו שאני קורבן של הכיבוש... שלום, אהלן, אהלן, קוראים לי מחמוד ואני גר בארץ באזור המשולש. אני רוצה להצהיר כאן שאני בעד מדינת ישראל ונגד הקמתה של מדינה פלשתינית במקום מדינת היהודים. אתם בטח מרימים גבה, אז תורידו אותה, אני אסביר לכם לאט-לאט. אני מוכן להגן על מדינת ישראל אפילו בגופי עכשיו. אתם בוודאי חושבים שהשתגעתי. בתור ערבי יש לי המון מה להפסיד אם חלילה יקרה משהו רע למדינת היהודים, כי יש לנו כאן זכויות יתר. תגידו, באיזו מדינה מוסלמית אני יכול לדבר מה שאני רוצה, כמה שאני רוצה ואיך שאני רוצה, בלי שיאונה לי כל רע? באיזו מדינה מוסלמית יש את הזדמנויות התעסוקה וההשכלה ברמה הכי גבוהה וגם עוזרים לך במילגה? באיזו מדינה מוסלמית ישלמו לי קצבאות על כל ילד שאביא לעולם, גם אם יש לי ילדים מכמה נשים? ולקבל בוחטות מהביטוח הלאומי, יעני קצבת ילדים. אין אף מדינה מוסלמית שתשלם לי אלפי שקלים בחודש כשאני מובטל ובלי עבודה, או אם נפגעתי על-ידי האחים המוסלמים שלי מהחמאס ומהג'יהאד בעזה בפיגוע. כאן יגידו שאני קורבן של הכיבוש. כמה מטומטמים היהודים האלה, הם ישלמו לי קצבת נכות אם אפגע בפיצוץ טרור שערבי כמוני ביצע. הם ישלמו למשפחתו של אחי השאהיד קצבת שארים אם הוא ימות בפיגוע שהוא עצמו ביצע. אחלה מדינה, אני אומר לכם. בישראל אפשר לשים פס על החוק אין אף מדינה מוסלמית שבה אני יכול כערבי לצפצף על החוק, לבנות בשטח אשר לא שייך לי, בלי שאצטרך לתת דין וחשבון לאף אחד. חוקים זה בשביל היהודים, לא בשבילי. יש לנו וילות שלוש קומות עם שטח אדמה, בזמן שליהודים אין איפה לגור, או שקונים דירה כמו קופסת גפרורים במיליונים. לכפר שלנו המשטרה לא מעזה להיכנס. הם מפחדים, יש כאן נשק ותחמושת לפתוח במלחמת עולם. בכביש אנחנו נוהגים איך שבא לנו. אין חוקים בשבילנו. אני אומר לכם, אנחנו חיים כמו מלכים פה. לא מאמינים לי? בואו לדרום או לצפון ותראו מי שולט פה. אוכל יש בשפע. בחורות יהודיות יפות שמסכימות ללכת אתנו תמורת ג'ינס או מנת שווארמה גם כן יש בשפע. אנחנו נעשה סקס כל היום והיא תביא לי ילדים יפים כמוה ולא כמו הפאטמות אצלנו בכפר, אחר-כך תהפוך לשפחה של המשפחה שלי, תכין אוכל ותנקה את הבית. אני אומר לכם, אין דברים כאלה. כאן זה גן-עדן אמיתי. אצלנו אם אלך עם ערבייה בלי חתונה ויתפסו אותנו, ראחת עלי ועליה, ישחטו אותנו כמו כבשים בגלל כבוד המשפחה, כי הכבוד חשוב יותר מהמשפחה. חתום: מחמוד ההמשך מחר