מדלג מעל...
מדלג מעל
העולם האנושי המאכזב.
ככל שנעשה שחצן ואלים,
מוצא את עצמי עובר
למדרכה ממול, כדי לא
להיתקל בו.
משער רבים עושים כמוני,
עוברים למדרכה השנייה
להתרחק מהרוע.
מגפת הקורונה מזנבת
בנו. מוסיפה רשעותה.
מפילה חללים. מלבה
שנאה ותסכול בעולם
האנושי המסוכסך,
ההופך יותר ויותר דוחה.
לא נעים להתחכך עימו.
במצב כזה אני מחפש
את רזי היקום. את יפה
הבריאה המנחמת.
נושא רגליי אל הטבע
הסובב אותנו, עד
יעבור גל הטרוף הזה
השוטף את האנושות
כולה.
קוטף ענף של זית,
שותל לשלום.
תודה מירה.
בריאות ונחת. שבת שלום. (פרח).
ומודה לאל שיש חברים טהורים שיכולה לגעת ולהשען ..
נדב תארת בשיר את תחושת התקופה ..ובכל זאת עם תקווה בלב קוטף שוטל ענף של זית לשלום ..
כן יהי רצון ..שבת שלום.
(הנוף הסביבתי העשיר בארץ) ניתן למצוא בו נחמה.
תודה מדלן.
בריאות ונועם. שבת שלום. (פרח).