מה ההבדלים בין "היהדות כדת, לבין "תורת ישראל"

שמי שלום הלוי,
אני עוסק בחקר תורת ישראל ומנהגי העם העברי בתקופת המקרא, מזה עשרות שנים.
על פי מחקרי ועל פי התנהגות הרבנים היהודיים , ה”הלכה היהודית” אינה “תורת ישראל” ואינה מייצגת אותה. אלא להיפך,
על פי “תורת ישראל”, ה”הלכה היהודית” ו”הקבלה” מוגדרים כ”עבודה זרה” ואפילו יש בהם מנהגים של “עובדי אלילים”.
גם העם היהודי, אינו עם “בני ישראל" . בדיוק כמו שהנוצרים אינם מ"בני ישראל".
זאת משום שבני ישראל מחוייבים להאמין ב”יהוה” אלוהי ישראל ובתורתו שנתן למשה ובני ישראל, עליה אמרו “נעשה ונשמע”.
לעומת עם “בני ישראל”, העם היהודי, מאמינים ב”אדוני” שהוא למעשה על שמו של "אדון" אל פלישתי- יווני המוזכר לראשונה כ”אל” בספר בראשית כאלוהיו של אבימלך מלך גרר שראה אותו בחלום וקרא בשמו.
הרבנים פוחדים עד היום פחד מוות מהתמודדות מול תורת ישראל שבכתב ומול "יהוה אלוהי ישראל", לכן המציאו את ה”אל” "אדוני" שבשמו מותר לשקר לעם ולהמציא “עבודה זרה” שאינה כתובה ב”תורת ישראל", אגב, האל "אדוני" מייצג את הרבנים החז"לים שכתבו את ההלכה היהודית, על פיה הולכים כל הרבנים היהודיים.
מהיכן הגיעו מנהגי היהודים ?
על פי מחקרי (שניתן בקלות לאמת אותם על פי התנ”ך וסיפרי ההסטוריה) העם היהודי עבד אלילים עוד בתקופת השופטים עם הפסקה קלה בימי מלכותו של דוד המלך. לאחר מכן המשיך בעבודת אלילים בתקופת שלמה המלך שבנוסף לבית המקדש, בנה במות לאלילים בירושלים.
עם ישראל עבד אלילים לסרוגין , ברוב הזמן שבין בניית בית המקדש הראשון ועד לחורבנו במשך כ-500 שנים. כל זה כתוב במפורש בספר “מלכים” ו”דברי הימים”. כלומר, עם ישראל אבד כמעט לגמרי ונותר אך ורק אצל הכהנים לבית צדוק הכהן והלויים מבית לוי ועוד חלקים מהעם שממשיכים להאמין בתורת ישראל עד היום.
בתקופת בית שני, חזרו היהודים לארץ ישראל לאחר שספגו בנוסף לעבודת האלילים שלהם, גם את הדת הפרסית “דת זרטוסטרא” ומנהגיה שנספגו לתוך היהדות עד היום. מנהגים
כגון : אמונה באלוהים שבשמים ומלאכיו, אמונה בקיומו של ה”שטן” וחבר מרעיו, קיום 5 תפילות ביום שאצל היהודים הם צמודים לזוגות (תפילת השחר ושחרית, מנחה ומעריב, וקריאת שמע על המיטה. מנהג הדלקת נרות. שאתם מברכים עליהם “שקיימנו וציוונו להדליק” ובפועל, לא ציוונו ולא קיימנו בככל לא קיים בתורת ישראל. “קדושת המתים” והקמת מצבות ועוד מנהגי אבלות וכד', מנהגים הנחשבים שטומאה החמורה ביותר על פי התורה "טומאת מתים"
כאמור, אין כל קשר בין עם ישראל ותורת ישראל ליהדות וההלכה היהודית
עודד זיו
בנימין ליפשיץ
אריאל 248