"יש עניין לעוד פגישה....?"

ההדרכה לפי...?????
מודרכת הגיעה אלי להתייעצות, אם לקבוע פגישה נוספת עם בחור שהכירה .שניהם בגילאי ה-30 פלוס.מצד אחד הפגישה בבית הקפה נמשכה כ-3/4 שעה, כאשר היא מצידה סיימה הפגישה.כן היתה שיחה, אך משום מה, ולדבריה לא יכלה לשאת המשך הפגישה. מצד האחר, בליווי חזרה, ברכב הבחור, האווירה היתה נינוחה עבורה.והוא הבחור מעוניין בהמשך, והיא המודרכת –בספק ומתלבטת בגלל קונפליקט ההרגשה בין 2 הסיטואציות.
לפי אבחון שיטת "המפרט האנושי", אני למדה על המודרכת, כי היא טיפוס , המושפע מריגושים חיצוניים.כלומר קהל רב, יכול להוביל להזדהות הריגושים של הקהל החיצוני ולגרום להצפת רגשות אצלה אפילו עד מחנק.אחרי שאלות ותמונה ברורה מה קרה בפגישה, עם התיאור, כי בית הקפה היה הומה באנשים וכבר מראש רצתה "לעוף" מן המקום. הסברתי למודרכת על העומס האנרגטי שהרגישה בבית הקפה ,כך שהרצון לסיים את הפגישה, נבע מהצפת הריגושים ולא מהבחור עצמו. בנסיעה חזור רק היא והוא, הרגישה נינוחות
נקבעה פגישה נוספת, עם שימת לב לנתון מקום המפגש והיקף מספר הנמצאים.
הדרכה זו של הכרות המבנה המכני של ה"אני", הינו היבט משקף לאתגרי סיטואציות שונות ולא תמיד ברורות לאדם.כמו כן, הסבר קונפליקטים "ביני לבין עצמי" ובכלל איך אני כטיפוס מתנהל עם החיים נכון ומתואם לעצמיות האישית.