מוטקה > בלוגים > הבלוג של יעקב גרשון > ה' יקום דמם גם מאלה שרוקדים על הדם

ה' יקום דמם גם מאלה שרוקדים על הדם

הודיעו על מציאת שלושת גופות הילדים שנירצחו מיד אחרי חטיפתם. חיות אדם שלא בחלו ברצח נערים ילדים שחזרו מלימודים לביתם. עכשיו יצטרכו אנשי החמס הידועים בקיצוניותם, לשלם את המחיר בהחרמת נשק, החרמת כספי עמותות. הריסת בתי המחבלים והצרת צעדיהם של חברי החמס. במקרה דנן תקבל ישראל את עזרת כוחות הביטחון הפלסטינים ל החליש את החמס בגדה יקום ה' את דמם של הנירצחים
ה' יקום  דמם  גם  מאלה  שרוקדים  על  הדם

ערבי הלומד  רפואה  בישראל  כתב  בעמוד  הפייסבוק :

3 גולים  לפלסטינים  למרות  שלא  משתתפת  במונדיאל.

והוא  עדיין  ממשיך  ללמוד  ומחר  יטפל  באחד  מכם  בבית  חולים. 

תגובות  30  אהבו 

479
פשוט נורא, הלואי שיכנסו בהם בכל הכוח
כל קצוות הקשת הפוליטית הגיבו הערב (שני) על מציאת הגופות של שלושת הנערים החטופים, נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואיל יפרח. הנשיא הנבחר, ראובן ריבלין, שהשתתף בעצרת ההמונית בתל אביב אמש, אמר: "את אשר י...
כל קצוות הקשת הפוליטית הגיבו הערב (שני) על מציאת הגופות של שלושת הנערים החטופים, נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואיל יפרח.

הנשיא הנבחר, ראובן ריבלין, שהשתתף בעצרת ההמונית בתל אביב אמש, אמר: "את אשר יגורנו בא. חששנו היה כבד, אך הייתה בלבנו תקווה גדולה שגם שהטרור הרצחני יחמול על הנערים. רק אמש פגשתי את המשפחות ויחד היישרנו מבט של תקווה לבאות, אך נכזבנו. לבנו בשעה הקשה הזו עם המשפחות האמיצות שתמיד יהיו לנו לסמל של גבורה ואמונה בשעות הקשות ביותר".

יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג, אמר: "חטיפה ורצח נערים תמימים באישון לילה הוא פשע נתעב ובלתי נסלח. אין לכך כל הסבר או צידוק אנושי ואני משוכנע, שידיהן הארוכות של כוחות הביטחון יגיעו את המרצחים. ידענו בעבר פיגועים קשים וכואבים והתגברנו וכך יהיה גם הפעם. אלה הם חיינו בארץ הזו". הרצוג מסר את תנחומיו למשפחות: "בשבועות האחרונים נחשפנו לשלושה נערים ישראלים שהפכו להיות הבנים של כולנו - איל, נפתלי וגיל-עד. צר לי מאוד על ששירת חייהם נגדעה על ידי מחבלים נפשעים. לבי ותנחומיי עם המשפחות. יהי זכרם של הנערים ברוך".

שר הבינוי והשיכון, אורי אריאל אמר: "אבל כבד. עם ישראל התאחד בתפילה, אחדות שצריכה להמשך כל העת. במלחמה כמו במלחמה צריך להכות במחבלים ללא רחם מצד אחד ולתת תשובה ציונית הולמת מצד שני. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה".

שר התחבורה, ישראל כץ, הביע את תנחומיו ואמר: "חייבים לפעול בכל העוצמה ולהרוס את תשתית החמאס באיו"ש ובעזה. יש ללמד את החמאס לקח שלא ישכח לעולם".

יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי מסר: "נפתלי, גיל-עד ואיל, ה' יקום דמם. עם ישראל כולו מתאבל הערב עם שלוש המשפחות השכולות שהוכיחו לכולנו בשבועות האחרונים אמונה ועוצמה יהודית מהי. רוחכם האיתנה תשמש לכולנו דוגמה ומופת ומגדלור שנלך לאורו".

סגן שר הביטחון, דני דנון, אמר: "הסוף הטרגי הזה צריך להיות גם הסוף של חמאס. העם חזק ומוכן לספוג על מנת לאפשר מבצע לפגיעה אנושה בחמאס. צריך להדביר את הטרור ולא רק לנקות את האורוות, צריך להרוס את בתיהם של פעילי החמאס, להשמיד את מצבורי התחמושת בכל מקום ולעצור כל כסף המשמש בעקיפין ובמישרין לשמירה על גחלת הטרור. צריך להרתיע כל ארגון שיחשוב בפעם הבאה לחטוף אזרח ישראלי או לאיים על ישראל". דנון הוסיף: "מדובר בחציית קו אדום ועל ישראל לגבות מחיר כבד מההנהגה הפלסטינית כולה ולמוטט את החמאס. אני רוצה לשלוח את תנחומי למשפחות היקרות אשר הן בעלות עוצמה אדירה".

ח"כ יוני שטבון (הבית היהודי) אמר הערב כי "ישראל מוכרחה כעת לצאת ל'חומת מגן' ביהודה ושומרון. עלינו לרסק את הטרור ולגבות מחיר, אין דרך אחרת"
זה מעשה ברברי. לחטוף ולרצוח ילדים. והשאלה היא כיצד תגיב ישראל. חייבים להרוס מבנים ולהצר את צעדיהם של אנשי החמס. והרוח היא להרוס את בתיהם של המחבלים ומשפחותיהם לפני שבג'ץ י...
זה מעשה ברברי. לחטוף ולרצוח ילדים. והשאלה היא כיצד תגיב ישראל. חייבים להרוס מבנים ולהצר את צעדיהם של אנשי החמס. והרוח היא להרוס את בתיהם של המחבלים ומשפחותיהם לפני שבג'ץ יפסוק אחרת.
30/06/14
עצוב, מרגיז, מכעיס, מתסכל, אבל התגובה צריכה להיות שקולה לא מהבטן, המשימה העיקרית לתפוס את שני המרצחים...
לתפוש את הרוצחים ולגרום סבל לכל אנשי החמס בגדה הידועים בקיצוניותם. להרוס בתים ולהחרים כספי קרנות. לעשות הכל שיכאב על מנת שיחשבו פעמים רבות לפני שינסו לחטוף או לרצוח יהודים....
לתפוש את הרוצחים ולגרום סבל לכל אנשי החמס בגדה הידועים בקיצוניותם. להרוס בתים ולהחרים כספי קרנות. לעשות הכל שיכאב על מנת שיחשבו פעמים רבות לפני שינסו לחטוף או לרצוח יהודים. זו היא המחשבה תחילה. זו הפעולה שתימנע את הרצח הבא
30/06/14
מסכימה לדבריך- ענישה של כל מי שסובב את הרוצחים השפלים.
מסכים!
את זה הביחוה המערכת הביטחונית לעשות. לרדוף את החמס בגדה. מנגד ישראל חייבת לומר לאבו מאזן שהתשלומיפ שהרשות מעבירה לאסירים הרוצחים חייבים להיפסק. לא יתכן שהרשות תתן תגמולים לרוצח...
את זה הביחוה המערכת הביטחונית לעשות. לרדוף את החמס בגדה. מנגד ישראל חייבת לומר לאבו מאזן שהתשלומיפ שהרשות מעבירה לאסירים הרוצחים חייבים להיפסק. לא יתכן שהרשות תתן תגמולים לרוצחים שחלק מהכספים הם כספים שמועברים על ידי ישראל ממכסים שהיא גובה עבורם ולמרות שהרשות חייבת כספים לחברת החשמל והמים ועוד. אבו מאזן צריך להפנים שאם ימשיך להעביר כספים לרוצחים ישראל תנכה את הכספים הנ'ל מהתשלומים שהיא צמעבירה לרשות.
ידידי יעקב, הקריאות הנשמעות כאן אצליך בבלוג הקוראות לנקמה בחמס אוטוטו- זה בדיוק הטעות שלנו שאנו גיבורים בזמן מצוקה.במקום לחפש את הזמן הנכון שנוח לנו.כי כעט כולם -כל החמס למינהם בבונקרים.גם לא יעזור ל...
ידידי יעקב,
הקריאות הנשמעות כאן אצליך בבלוג הקוראות לנקמה בחמס אוטוטו- זה בדיוק הטעות שלנו שאנו גיבורים בזמן מצוקה.במקום לחפש את הזמן הנכון שנוח לנו.כי כעט כולם -כל החמס למינהם בבונקרים.גם לא יעזור לתפוס עכשיו ברגע זה את רוצחי הנערים .כי בזמן הזה אנחנו גם עושים הרבה הרבה טעויות ופוגעים בחפים מפשע.אז אנא מכם אל תתלהמו לי.
שלא היתה שום הודעה על קלף מיקוח

לי אין פתרון איך לפעול חכמים ממני לא יודעים,
אתה טועה בראיה שלך. זו הזדמנות לפגוע בתשתית החמס בגדה ולהחליש אותה על מנת לחזק את אבו מאזן. הריסת בתי החמס והצרת צעדיהם הם לא נקמה הם אזהרה למה שיקרה לבתיהם ומשפחותיהם ...
אתה טועה בראיה שלך. זו הזדמנות לפגוע בתשתית החמס בגדה ולהחליש אותה על מנת לחזק את אבו מאזן. הריסת בתי החמס והצרת צעדיהם הם לא נקמה הם אזהרה למה שיקרה לבתיהם ומשפחותיהם של מי שינסה לפגוע בילד יהודי. . צהל עושה את זה כבר שבועיים עוד לפני שהיה ידוע שהם לא בחיים. אז מי שקורא את הדברים כנקמה טועה. זה עונש ולא נקמה , עונש כואב למען יראו וייראו.. על זה החליטה מערכת הביטחון ולא אנשי הרחוב. עובדה שהביטחון של הרשות עזר ועוזר לישראל במודיעין. גם הם רוצים בהחלשות החמס בגדה
מאחר ולא היה פירסום או הודעה על חטיפה ודרישות, העריכו גם במערכת הביטחון שהילדים נירצחו
מערכת הביטחון לא פועלת מהבטן. אלה תוכניות מוכנות מראש לרגע המתאים והרגע המתאים הגיע והצבא פועל במתכונת בדוקה איך להחליש את החמס בגדה. יש כבר מאות עצורים. יהיו הריסות בתים ...
מערכת הביטחון לא פועלת מהבטן. אלה תוכניות מוכנות מראש לרגע המתאים והרגע המתאים הגיע והצבא פועל במתכונת בדוקה איך להחליש את החמס בגדה. יש כבר מאות עצורים. יהיו הריסות בתים כהרתעה.
אני התכוונתי לאזרח הקטן.לכל אחד מאיתנו שנוגע.
החלטת הקבינתמצביעה בדיוק הפוך את מה שאתה טוען. ביבי לא תמך של הקיצונים להגיב בחומרה. וזו אחריות של ראש הממשלה. צהל ימשיך הלאה במשימה לתפובס את הרוצחים ולהחליש את החמס . לא...
החלטת הקבינתמצביעה בדיוק הפוך את מה שאתה טוען. ביבי לא תמך של הקיצונים להגיב בחומרה. וזו אחריות של ראש הממשלה. צהל ימשיך הלאה במשימה לתפובס את הרוצחים ולהחליש את החמס . לא נקם ולא עונשין. ההחלטה היא להרוס בתים של רוצחים על מנת שיחשבו פעמיים לפני שיפגעו באזרחים.. הייתי רוצה לראות כיצד היה מגי צבא ערבי אילו היה המצב שונה. דוגמאות? למכביר בכל הארצות שעבר עליהם האביב הערבי. . אין נקם יש ענישה למען יראו וייראו.
לכולם זה כואב וכולם רוצים נקם. אבל לא כך פועלת מדינה . מה שצהל עושה זה לא נקם. זו ענישה למען ייראו וייראו. כל מי שינסה לחטוף או לפגוע ביהודי ידע שביתו ובית הוריו יהרסו.. ...
לכולם זה כואב וכולם רוצים נקם. אבל לא כך פועלת מדינה . מה שצהל עושה זה לא נקם. זו ענישה למען ייראו וייראו. כל מי שינסה לחטוף או לפגוע ביהודי ידע שביתו ובית הוריו יהרסו.. עכשיו ראיתי בחדשות את בתי המחבלים עולים באש. זו מכה קשה למשפחות המחבלים.
הרוב חושב שצריך להמשיך ולרדוף את מחבלי החמס בגדה. ורבים חושבים גם שאסור לחפש נקם. מאחר וזה עלול לחזור אלינו כבומרנג. הריסת הבתים היא פגיעה במשפחות המחבלים ולכן זהו אקט של ...
הרוב חושב שצריך להמשיך ולרדוף את מחבלי החמס בגדה. ורבים חושבים גם שאסור לחפש נקם. מאחר וזה עלול לחזור אלינו כבומרנג. הריסת הבתים היא פגיעה במשפחות המחבלים ולכן זהו אקט של הרתעה.
לא ברור מדוע בחר צהל להעלות באש את הבתים. אולי בכדי שיראו מרחוק את אקט ההריסה או אולי רצה לודא שגם הריהוט והתכולה יושמד. אני מתאר לעצמי שמי שיראה את הבתים העולים באש, בתי מחבלים, יראה בזה את הנקמה למרות שזו לא הייתה הכוונה.
01/07/14
מסכימה, תגובת צהל לא נקמה,
ענישה גם משפחות הרוצחים חייבים להענש.
הריסת בתי המחבלים זו ענישה. הבית עם תכולתו הועלה באש והלהבה נראתה למרחוק אזהרה לכל המחבלים ומשפחותיהם.
קראתי גם את תגובותיך לכולם.ואני מחזיקה בדעותיך.לכן אין לי מה להוסיף.
ההתלהמות שאנו שומעים היום גרועה. יש שסע בעם לגבי נקודת מחלוקת חשובה שהיא בנפשנו והיא שאלת הביטחון. האם נגיע להסכם עם הפלסטינים כאשר נהיה חשופים לתקיפה מגבולנו הארוך שעל הירד...
ההתלהמות שאנו שומעים היום גרועה. יש שסע בעם לגבי נקודת מחלוקת חשובה שהיא בנפשנו והיא שאלת הביטחון. האם נגיע להסכם עם הפלסטינים כאשר נהיה חשופים לתקיפה מגבולנו הארוך שעל הירדן. או לעמוד על ההבט הביטחוני שבו הביקעה היא נקודת המחלוקת מאחר והיא חולשת על המתניים הצרות של המדינה. כולנו רוצים שלום כולנו רוצים הסכם גם אם נצטרך להחזיר שטחים. הסכם שבו יהיו גם חילופי שטחים על מנת שלא יהיו אזורים שהם טריז בתוך המדינה. ואני קורא את מה שכתב ניסו . לסמוך על הפרטנר שלנו. . הפרטנר הזה לא היה מוכן אפילו שיהודי אחד יישאר בשטח המדינה הפלסטינית שתקום. הוא נתון בידיו של האירגון הרצחני הפתח שאינו מוכן לשמוע על ישראל במצע שלו ישנן הגדרות שלישראל אין קיום באזור. האם אני אשאיר את הביטחון בידי החמס. הרי בעוד שנה עלול להיווצר אותו מצב שהיה בעבר כאשר החמס תפס את השילטון בעזה והרג עשרות פלסטינים אנשי פתח כשהם קשורים ויורים בהם בראש. אז הפתח לא בטוח . האם אנו ניבטח בחמס ובחבר מרעיו שעלולים להגיע מגבולנו עם ירדן הארוך? כולנו רוצים שלום אולם שלום שיהיו בו אזורי ביטחון. למי שמכיר את המפה יודע מה המשמעות של מסירת הביקעה כשצהל מחוץ לה .
היום קיימת אחדות בעם לאחר רצח שלושת הנערים. צריך לנצל את אחדות הלבבות על מנת לאחד את העם . הקריאות היום נגד ראש הממשלה הן לא במקום. זה ניצול ציני של המצב. מי שקובע היום את המדיניות בשטחים הם הביטחוניסטים וביבי הוא אחד האנשים הקובעים ולא האחד הקובע. אז להתקיף אותו היום זה לא הוגן. האם אני או מי שיוצא חוצץ נגד ביבי אסטרטג טוב יותר מאנשי הקבינט שמקבלים את ההחלטות? האם זעקת הכאב שמישהוא מבטא כאן היא הפיתרון לבעיה? לא להיתלהמות.
מסכים עם כל מילה שלך. ולרוצחים עונש מוות ביסורים
איני מאמין שיוצא עונש מוות גם נגד רוצחי חמס. אם כבר אז לא לתפוס אותם חיים. בקרב לא מסתכנים בעצירת מחבלים חיים. אני חושב שישראל פועלת בהגיון על פי תוכנית מובנת. אין פגיע...
איני מאמין שיוצא עונש מוות גם נגד רוצחי חמס. אם כבר אז לא לתפוס אותם חיים. בקרב לא מסתכנים בעצירת מחבלים חיים.
אני חושב שישראל פועלת בהגיון על פי תוכנית מובנת. אין פגיעה מכוונת באזרחים והפעולה מופנת רק נגד אנשי החמס. ואפשר לזקוף לזכותם של חיילי צהל שלא פגעו בלא מעורבים. ההתלהמויות שאנו שומעים פה ושם נגד המנהיגות אינה במקומה. מה שצהל עושה הוא לא פעולת נקם . זו פעולה לעצור אנשי חמס ולזהיר את התומכים מה יקרה להם ולמשפחותיהם אם ינסו לחטוף אזרחים. . מהדיווחים ששמעתי בתיקשורת נאמר שביבי התנגד להצעות שהועלו בקבינט להרחיב את הפעולה נגד החמס. המתינות שצהל פועל בגדה וגם ברצועה מונעת הסלמה ויחד עם זאת מאפשרת לצהל להמשיך במשימה. אז הסיסמה ביבי הבייתה אינה במקומה. הבייתה בלי שיש מועמד מתאים אחר שיהיה מקובל על הרוב ? אפשר להבין את האנשים. זו הוצאת קיטור על מנת לשחרר את הכאב. אפשר להבין את זה. זה חולף
אני משוכנע שרבים מערביי הגדה רוצים שקט ושלום . אולם המיעוט הרצחני מהחמס כופה את מלחמתו על הרוב הדומם. כשהוא יורה טילים לעבר ישראל הוא יודע שישראל לא תפגע באזרחים. הוא כופה את המלחמה על הפלסטינים . ולי...
אני משוכנע שרבים מערביי הגדה רוצים שקט ושלום . אולם המיעוט הרצחני מהחמס כופה את מלחמתו על הרוב הדומם. כשהוא יורה טילים לעבר ישראל הוא יודע שישראל לא תפגע באזרחים. הוא כופה את המלחמה על הפלסטינים . ולישראל אין את המענה המתאים. פרט אולי למה שהיא עושה היום. להצר את צעדיהם של אנשי החמס בגדה על מנת לחזק את אבו מאזן או את זה שיבוא במקומו. . וכאן מתעוררת השאלה. האם להסכים לשלום עם הרשות הפלסטינית ולהפקיד את ביטחון ילדינו בידי הפלסטינים. או להתעקש על חילופי שטחים ולהשאיר בידינו את הביקעה שיש לה משמעות ביטחונית עצומה כאשר היא חולשת על גבולנו הארוך שלאורך הירדן. זו שאלה קשה שיוצרת מחלוקת בין אלו התומכים בהסכם שלום בכל מחיר גם במחיר הביטחון. לבין אלה שחושבים שהביטחון הוא התנאי לשלום. זו מחלוקמ קשה שבנפשנו. וקשה לשפוט מי צודק. הקבינט החליט על פעולה מדודה. ימשיכו לרדוף אחר הרוצחים וימשיכו להצר את מ
צעדיהם של אנשי החמס בגדה. עשרות מוסדות חמס נסגרו . . . אבו מאזן מחייך כנראה מתחת לשפם שאין לו ומודה ליהוד שעושים עבורו את העבודה המלוכךלכת
לא הבנתי את ההערה. אנחנו לא פחות צודקים מאשר היינו בעבר. הגיע הזמן שנבין שאנו במלחמת הישרדות. אנו לא גוליית. אנו עם שנישחט לאורך כל ההיסטוריה הארוכה . נישחט לא על שטחים. ...
לא הבנתי את ההערה. אנחנו לא פחות צודקים מאשר היינו בעבר. הגיע הזמן שנבין שאנו במלחמת הישרדות. אנו לא גוליית. אנו עם שנישחט לאורך כל ההיסטוריה הארוכה . נישחט לא על שטחים. נישחט על היותנו יהודים. ברוסיה באוקראינה בכל מדינות ערב וגרמניה רצתה לשים לזה סוף ולחסל את הבעיה היהודית. כל היהודים לתאי הגזים ולא תהיה עוד בעיית היהודים. אז עלינו מהאפר כאוד מוצל ובנינו מדינה וגם אותה רוצים לקחת מאיתנו. אז איני מבין מדוע ניטען שהמלחמות שלנו אינן צודקות? אלו מלחמות קיום. נךחמנו על קיומנו ב 1948 וניצחנו למרות חולשתנו מאחר ועבנו היה לים. ניצחנו ב1956 כי האינטרסים של נפט למערב העמיד את המערב בראש המחנה במלחמה נגד המצרים שסגרו את התעלה. ניצחנו ב 1967 כאשר נאצר יצא למלחמה והכריז כי יחסל את מדינת היהודים. ניצחנו במלחמת יום כיפור כי מדינות ערב חשבו שיביסו אותנו במלחמת הפתעה .ניצחנו מפני שאנחנו לא אוהבים ים ביחוד כמנסים לזרוק אותנו לתוכו. ואנו נמצאים כעת במלחמה קיומית. מלחמה להכרה בקיומנו. אני עוד לא רואה את אלו שיושבים מסביבנו מוכנים להכיר בקיומנו ולכן אנו חייבים לשבת במדינה שתהיה מסוגלת להגן על עצמה מפני אוייבים מבחוץ ומבפנים. בלי ביטחון לא יהיה שלום. תיסתכלי על המפה איך תיראה המדינה כאשר ניתן לפלסטינים את מה שהם רוצים ומתעקשים . ישראל לא תסכים לשלום בלי לשבת על הביקעה שמישם תוכל להגן על המתניים הצרות של המדינה. . כתבתי בסיפורים שלי כיצד ניסו העירקים לכבוש את המחנה בו ישבתי ב1948 ומשם לחצות את המדינה לשניים עד הים. כד היה כאשר ישבתי על שפת הים ביחידה שבין היתר הייתה אמונה על שמירה מפני חדירה מהים וחציית המדינה לשניים עד למקום ששם ניגפו העירקים במזרח. גם היום קיימת אותה בעיה והיא קיומית. אז אם את זה אומרים הביטחוניסטים מי אני שאומר ההפך. האסטרטגיים יודעים טוב ממני ומאחרים שמדברים על "לעזוב את השטחים"
בהודעה כתב כי " 3 גולים לפלסטינים למרות שלא משתתפים במונדיאל. זו הודעה גזענית מקוממת מפי ערבי ישראלי שלומד רפואה ושמחר עלול לטפל בנו. אני כותב "עלול" מאחר ולא ...
בהודעה כתב כי " 3 גולים לפלסטינים למרות שלא משתתפים במונדיאל.
זו הודעה גזענית מקוממת מפי ערבי ישראלי שלומד רפואה ושמחר עלול לטפל בנו. אני כותב "עלול" מאחר ולא הייתי רוצה להניות מטופל על ידי מי ששונא אותנ עד כדי כך שהו שמח לרצח 3 נערים יהוודים
האם נראה אותו מחוץ לאונברסיטה? לא צריך סיבה נוספת לגרש אותו מתחומי האונברסיטה.
הרצח מזעזע אוסור לעבור עליו בקלות. מי שעשה זאת צריך לשלם את המחיר המלא. לשבת בבית סוהר שנים רבות
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

אני כבר בן שבע עשרה וזה קרה היום וגם לפני 70 שנה
השבוע חגגתי ימי הולדת 17 לשלושה נכדים ביום שבת לנכדה והיום לנכד ונכדה תאומים. הסתכלתי עליהם גבוהים ויפים הנכד עבר את הגובה שלי באותו גיל 181 סמ המישפט "אני בן 17 " עורר בי זיכרונות הסתכלתי...
לקריאת הפוסט
מי הוא האיש שמצליח לרגש רבים ולגרום לנו לריגוש
המילים היוצאות מפיו הן נבואה וציווי לעולם להכיר בזכותנו להתקיים בארץ אבותינו. זה מה שעשה ביקור במישרפות של אושויץ ובירקנאו. שם ראה את הזוועות ואת תאור שיירות היהודים שנאספו מכל קצוות תבל והובלו...
לקריאת הפוסט
הנה קרב יום העצמאות ה70 לקום המדינה ולא נישכח את הנופלים
אמהות שאיבדו את בניהן במילחמות ישראל שילמו מחיר יקר והיו אמהות ששיכלו שניים מילדיהן. יוסי גמזו הטיב לתאר את השכול בשיר שכתב לכבודה של כלת פרס ישראל אם הבנים. ניזכור את הבנים שנפלו על הגנת...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה