פעם
פעם אמהות חד הוריות היו הס מלהזכיר,
פעם ילדים אוטיסטים, מפגרים וחריגים, היו מסתירים מחמת הבושה.
פעם הומוסקסואלים ולסביות התחבאו בארון.
פעם נישואין בני אותו מין היו טאבו מוחלט.
היום נושאים אלו מקבלים חשיפה גדולה בתקשורת, רבים הם האנשים המספרים את סיפור חייהם, בלי מבוכה ובלי בושה.
מסקנה? שהחברה שלנו מקבלת את המוזר והשונה ביתר קלות? בחלקה כן.
ככל שאנשים נלשפים יותר, מדברים בפתיחות ובגילוי לב (וטוב שכך) הבושה מתפוגגת ונעלמת, את מקומה תופשת הפתיחות והאומץ, אשר גורמים לנו לקבל את השונה ביתר קלות.
<p>יש לי רק שאלה אחת את כותבת מוזר ושונה. ואני שואלת את עצמי. מה מוזר באמהות חד הוריות , בילדים אוטיסטים בהומוים.</p>
<p>השכבות שונות כל כך אבל לא מוזרות.</p>
<p>החברה אנושית מערבית כן התפתחה. כן יש שינוי. ווכל זות.</p>
<p>אם על שונה אומרים מוזר אני בספק על השינוי. סליחה.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p>בברכה תמרהע.</p>