פעם
פעם אמהות חד הוריות, היו הס מלהזכיר, פעם ילדים אוטיסטים מפגרים וחריגים היו מסתירים מחמת הבושה. פעם הומוסקסואלים ולסביות התחבאו בארון. פעם נישואין בין בני אותו מין היה טאבו מוחלט. והיום נושאים אלה מקבלים חשיפה גדולה בתקשורת, אנשים רבים מספרים את סיפור חייהם, בלי מבוכה ובלי בושה. מסקנה?שהחברה הפלורליסטית שלנו , מקבלת את המוזר והשונה בפתיחות וביתר קלות? בחלקה כן. ככל שנחשפים אנשים מדברים בפתיחות ובגילוי לב, הבושה מתפוגגת ונעלמת. הפתיחות האומץ וגילוי הלב , הם אשר גורמים לפתרון בעיות החריגים בחברה.