האדרת אישה וגם ילדה
חמשיר של דר' אבשלום קור שהגיע במייל בגנות ההאדרה
אם כל אישה שמתנפנף שערה
תלתלים, פסים או אפילו פאה
מסיחה דעתו של חכם בר-דעה
אם כל בת החושפת קצה יד
או קרסולה חלילה מציץ מבעד לבד
מביאה החכם לידי מחשבה לא צנועה
אם כאמור "קול אישה בערווה"
ולשמוע מפיה קטע זימרה.
עלול להסיט מפלפולי הגמרא,
אם ילדה המהלכת על המדרכה,
עם קוקו זהוב וחצאית חסודה,
מפריעה לאברך להתרכז בשאילתא,
אז - יויאיל כבודו, באחורי האוטובוס לשבת,
לא להשתהות על המדרכה אלא למהר לבית הכנסת,
וכדי שפריצות לא יראה-ליתר ביטחון ,שילבש רעלה-זה הפיתרון !
ואוסיף ואומר-אם כל אלה מסיחים דעתו של אברך מתורה
נשאלת השאלה
מה חוזקה של אותה אמונה
שכל בדל יד או רגל חשופה גורמים למחשבתו לנדוד לדבר תועבה.
הכריחו לשבת נשים ליד גברים.וכתוב כל אחד
רשאי לשבת אפה שירצה באוטבוס.ונשים שרוצות
לשבת ליד נשים כועסים עליהן .אין חינוך כרגיל
צעירים יושבים ומבוגרים ונשים צריכים לעמוד.
.גבר מבוגר צריך לתת מקום לאישה קשישה
ואישה בהריון.קודם כל נתקן את החנוך .ומספיק עם
ההסתה נגד אחינו.ההכללה היא מיותרת .צריך לכבד
גם את היהודים שהם אחינו .
מדוע לנדות נשים?
אם נשים ישירו הגברים יצאו
וכבר נכתב היום על פגיעה שתהיה בחיילות צהל עם כניסתם של הדתיים למערכת. חיילות ייפגעו ומעמדן ייפגע. זאת לאחר מלחמה קשה שניהלו אירגוני נשים לשויון. לקבלת נשים לקורסי טייס. למדריכות טנקים ועוד.