להיות אשה
להיות אשה זה תרוץ נפלא, מותר לך להיות עדינה גם שברירית, קנטרנית ומקטרת. כי את אשה וזה תרוץ נפלא. מותר לך להיות מפונקת גם קפריזית, להזיל מלוא החופן דמעות ללא סיבה , להיות רגשנית, ולחשוף מלוא השק את חולשותיך. מותר לך גם לא להיות חכמה ואפילו טיפשה, כי את רק אשה, וזה תירוץ נפלא האם מכירה את מישהי שרוצה להתחלף עם בן זוגה? לא אני לוותר על היופי והחן? על הסקסאפיל והכח הטמון בנשיות? לדלג על העורמה והתכסיסנות הנשית? ונטו להוות השראה? להוות פיתוי? לא לעכז לפנטז, לרכל, לאנפף, ולפלרטט איך אפשר? תארו לכם עולם אקסלוסיבי רק של גברים, דהוי וכל כך אפור, ממש עלוב, באמת רבותי בלי להשתחצן, אנו צובעות את העולם בצבעים נהדרים.
אני מכיר אותה מהסרטים הרומנטיים של המאה הקודמת.
האישה השברירית הפכה
היכן אפשר למצוא אישה עדינה ושברירית שתארת בשירך.
האם זו לא האישה מהסרטים הרומנטיים של המאה הקודמת?
הנשים בתקופה זו חזקות וולא כנועות ומאישות תפקידים שהיו בעבר תפקידים לגברים.
אולם טוב להיזכר כיצד רצינו שהאישה תראה, שברירית , עדינה וכנועה.....חחחח
הנשים כיום דורשות שוויון זכויות ומעלימות את חולשתן.
אישה רוצה למלא תפקידים גבריים לנהל לשלוט ולהפגין כח.
אז אולי הנשיות מתחבאת בין הסדינים...חחחח
השיר יפה ומבטא את הנשיות שגברים חולמים עליה