מוטקה > בלוגים > הבלוג של תמרה > נשים גברים וכל השאר

נשים גברים וכל השאר

נשים גברים וכל השאר
נשים גברים וכל השאר

הנסיונות החוזרים ונשנים להביא את בן הזוג לראות את הדברים כמונו יהיה בסיכומו של דבר בזבוז אנרגיה אדיר ישנם גברים המתנהלים על ידי התמכרות לשליטה, אל תנסי לשנות, כי הוא לא ישתנה..

הכשלון הוא כאשר אנו נשארים בקשר הרסני, זה כמו פצע פתוח אשר איננו נגלד.

כאשר אנו מחליטים להיפרד, בני משפחה וחברים, לעיתים גם לוחצים, אנו צריכים להגיב, למרות כל הכוונות הטובות, אנו מעריכים זאת, אך אנו איננו זקוקים לעצות אלא לתמיכה. הם אינם חיים את חיינו, אינם מרגישים  את רגשותינו, אינם נמצאים בנעלינו.

החיים עם בן זוג אין משמעם להצר את עולמך או לאבד את זהותך. אם איננו מסכימים כמעט על שום דבר,ברור שמשהו בסיסי מאד פגום בקשר. אני מכירה מקרוב נשים אשר מסרבות ליצור קשר חדש, פעמים זה יוצר תחושת בטחון, אנו נמצאות במעין הקפאה רגשית. פעמים אני חושבת שהן וויתרו כדי לא לשאת את הכאב.

יש האומרים גברים הגיוניים נשים לא, אם עקביות פירושה הגיון, הרי נשים הגיוניות יותר, נכספות הן להתמזגות ולאיחוד, גברים מעדיפים נשים חזקות, חלילה לא אלו שירמסו ויסרסו אותם, רוצים הם הכוונה תקיפה אך עדינה.

מה גברים אוהבים נשים יפהפיות סקסיות וחטובות, מרחוק, פעמים הן גורמות להם אי נוחות, אך אוהבים להשוויץ לצרכי ראווה. מה הם עוד אוהבים? נשים עשירות, כמובן כל עוד הם שולטים בכסף, וכסף בחברה שלנו הוא בטוי לכח.

אם את מעונינת שגבר יאהב אותך, גרמי לו להרגיש גדול.

מה גברים אינם אוהבים?  הם שונאים נשים פמניסטיות, המקשקשות ללא הרף על פמניזם, אך אינן עושות דבר מלבד להאשים את הגברים. (בזאת הצדק איתם).

השגיאה אשר אנו שוגות זה לספר להם את כל האמת, ישנם גברים אשר מיטיבים לשקר מאחרים, אך השקר לא זר לבני מינם.

מה עם בגידה? קומץ קטן הוא נאמן, רב האחרים יבגדו, אין זה צריך לתסכל אותנו, כי אין ולא כלום לנאמנות עם האהבה. הם עושים זאת למען גבריותם ולא נגד נשיותינו.

ישנן נשים האומרות אני זקוקה לגבר כדי להרגיש שלמה, מדוע שלא נבין כי נשים הן המין העצמאי וגברים הם המין התלותי, נשים ממשיכות את הגזע, בוראות חיים, גברים יודעים זאת לכן הרבה פעמים הם בוראים עולם המגמד כל הישג נשי. מוכר לכן? (איזה כף זה לראות גבר מפרגן)

מטבע בריאתנו אנו שונים זה מזו, האמת שלהם שונה מהאמת שלנו,  הקדימויות שלהם אינם בהכרח הקדימויות וההעדפות שלנו. להתווכח איתם פעמים רבות זה כמו מישהו המדבר צרפתית והשני עונה לו באפגאנית.

רובם של הגברים אוהבים כח ונצחון יותר מאשר הם אוהבים מין, יהיו זועמים אם תתני את האחד מבלי האחר.

עדיין לא כתבתי על גברים בני 60 היוצאים עם נשים בנות שלושים, החברה מקבלת זאת בהבנה וסלחנות, אך אם המצב הוא הפוך, או אז יביעו תמיהה בהרמת גבה, אינני מבינה את ההבדל.

למרות הקידמה השמרנות הנמצאת בהרבה תחומים.

רב חיינו מתרחשים בבדידות, או בחברת נשים אחרות, אך מדוע אנו מטילות את הזרקור על הקטע עם בני זוג?

לאחרונה אני מוצאת שהנשים הן מענינות יותר. אילו כתבנו על חיינו על חוויותינו בלא להתייחס למין הגברי, אתן מסוגלות לדמיין לעצמכן כפירה שכזאת?   

תגובות  9  אהבו 

626
בענין "כל השאר" בכותרת לטקסט שלך: הסופרת רחל איתן כתבה פעם על גבר שאשתו טיפחה כל-כך את האגו שלו, ממש העמידה אותו, כביכול, על כן גבוה, ועכשיו הוא עומד שם ורועד. לצערי איני זוכרת מאיזה ס...
בענין "כל השאר" בכותרת לטקסט שלך:
הסופרת רחל איתן כתבה פעם על גבר שאשתו טיפחה כל-כך את האגו שלו, ממש העמידה אותו, כביכול, על כן גבוה,
ועכשיו הוא עומד שם ורועד.
לצערי איני זוכרת מאיזה ספר זה לקוח.
אולי בכסף
את צודקת בהמון דברים אני יכולה להוסיף רק שגבר נשאר בעצם ילד שמחפש תמיד את אימא שלו.תמיכה ועידוד שם המשחק.זה מה שאנחנו כאימהות נותנות לבנים שלנו. אז עוד ילד נצחי שלהוכיח לו משהו לפעמים מאוחר מידיי
את צודקת בהמון דברים אני יכולה להוסיף רק שגבר נשאר בעצם ילד שמחפש תמיד את אימא שלו.תמיכה ועידוד שם המשחק.זה מה שאנחנו כאימהות נותנות לבנים שלנו. אז עוד ילד נצחי שלהוכיח לו משהו לפעמים מאוחר מידיי
היי ילנוש מיכאלה כאן והיא אומרת רק, תמשיכי : זה מדויק : שגבר נשאר בעצם ילד שמחפש תמיד את אימא שלו. תמיכה ועידוד הוא שם המשחק .אולי זה טוב גם לנו ,זה אמביולנטי "תן וכך". בקשר לטבע...
היי ילנוש מיכאלה כאן והיא אומרת רק, תמשיכי :
זה מדויק : שגבר נשאר בעצם ילד שמחפש תמיד את אימא שלו. תמיכה ועידוד הוא שם המשחק .אולי זה טוב גם לנו ,זה אמביולנטי "תן וכך".
בקשר לטבעה של האישה יש לי משהו יפה לצייר ורבאלי ...אולי מחר .ליל מנוחה עם חלומות פז
או לפחות נעימות ...לכולנו
ברור שישנו הבדל בין גברים ונשים, אך ההבדל הזה לא מתבטא באמות מידה ומוסר! כמו שהוא מתבטא בפיזיות שלהם( למרות שיש מרכיבים נשיים בגבר וגבריים באישה). ראו מה אמר יונג על אנימה ואנימוס. ואין טעם לנסות ...
ברור שישנו הבדל בין גברים ונשים,
אך ההבדל הזה לא מתבטא באמות מידה ומוסר!
כמו שהוא מתבטא בפיזיות שלהם( למרות שיש מרכיבים נשיים בגבר וגבריים באישה).
ראו מה אמר יונג על אנימה ואנימוס.
ואין טעם לנסות ממין אחד לנסות ולשנות את בני- בנות המין השני.או בכלל.

זה לא נכון לקפוץ למסקנה מכלילה:
שגברים כווווולם הם ככה
ונשיפ כוווולן הן ככה וככה

תמרה תיארת תכונות ודרכי התנהגות המאפיינות טיפוסים משני המינים.
עקביות אינה תכונה נשית אם כי גם אינה מאפיינת גברים. זה תלוי בהרבה גורמים ולא במינו של הנמען.
לפעמים ישנן תכונות המאפיינות גברים ןנשים שחיים
באורח חיים או במקום מסויים כמו למשל בקיבוץ. הגברים שנולדו בקיבוץ וגדלו בתקופה של הלינה המשותפת הם הדפוקים ביותר ( מנסיון אישי) אבל גם הנשים שנולדו וגדלו באותם תנאים שרוטות ברמות ודפוקות ברגש אמנם קצת פחות אולי.
אך, מאידך

בהחלט ישנם הבדלים בין גברים ונשים שנובעים מעצם המבנה הביולוגי שלהם. ואפילו המוח שלהם.מוח שמאלי ומוח ימני. וכו.
כמו שהנובעים מהרכב ההורמונים שלהם.בהורמונים שלהם..

אני לא מצדדת בגברים.
אך גם לא בנשים.
אני מצדדת באדם האנושי שיודע לכבד את האחר וזולתו ובת=ן זוגו במיוחד.
ובאמות המידה של-ו דרכי ההתנהגות שלו-ה.

גם אני לפעמים , בגילי זקוקה לדמות של אבא .
חמי היה לי תקופה מסויימת אבימה( אבא אמא)
וגם בעלי-לא=לי, הילדותי ( לא בגלל שהוא גבר ולא בגלל שאימו הייתה פולניה) התנהג באופן אינפנטילי
ולכן היה סלחני כלפי מבין ואבהי כשלי היה הלך רוח כזה של התנהגות ילדותית או ילדית .
זה לא מה שפגע-ם בקשר שבינינו.
לעמים אני לפעמים אתה כה זקוקים לנחמה..
כה זקוקים לנחמה.
עם דברים רבים שכתבת אני מסכימה.עם אחדים לא.נשים לא תמיד עיקביות.אין להכליל.כל אדם שונה.בקשר לנשים שיוצאות עם גברים צעירים מהם,לא כמו שמלינה אומרת תמורת כסף חס וחלילה.אלא מתוך אהבה אמיתית.למה הוא?כי המ...
עם דברים רבים שכתבת אני מסכימה.עם אחדים לא.נשים לא תמיד עיקביות.אין להכליל.כל אדם שונה.בקשר לנשים שיוצאות עם גברים צעירים מהם,לא כמו שמלינה אומרת תמורת כסף חס וחלילה.אלא מתוך אהבה אמיתית.למה הוא?כי המבוגרת יותר מעניקה לו שקט וסקס לא פחות מצעירה,אלא שהיא מנוסה יותר ויודעת לחזק את האגו שלו ,רואה בו את היופי שהצעירה יותר לוקחת כמובן מאליו,והוא צריך את הפינוק והחיזוק והחכמה שלה והכישורים הרוחניים שלה גורמים לו להעריץ אותה.למה היא?אם היא בת 65 למשל,אז גבר בן 70 לעתים קצת זקן ברוחו(טוב,בל נכליל)היות והוא פחות צריך את זה וכברנפגש עם נשים רבות מכל סוג,אז לעתים מיחס לאשה תחכומים ומניפולציות שאין לה,לא מחזר כל כך,יש לו כבר הרגלים נוקשים שלא על כולם הוא מוכן להתגמש והסקס,ככה ככה.כי הוא צריך את זה פחות(לא נכליל)כי הטסטוסטרון בגיל הזה בירידה.אולי צריך,אבל לא תמיד מצליח.אם אוהבים כבר ממש,אז זו בעיה לא גדולה,אבל אם הזוג אינו מבוסס ריגשית,אז מה נותר לבת ה65?אלא לצאת עם צעיר ממנה.מה שמפליא ולא כל כך ידוע,שהחל מגיל 50 הגברים מחפשים לפעמים אשה מבוגרת יותר.אפילו גברים צעירים יותר מחפשים אותה.אין ביניהם שום עניין כלכלי..הגבר המבוגר, השחצן מחפש אשה צעירה כדי שהחברים שלו יראו מה יש לו וכמה הוא מוצלח,אבל כשזה מגיע לביצועים,על זה הוא לא חשב,אז אם יש לו,הוא מפצה אותה על כך בכסף ומתנות.כי גבר בן 65 לרוב(הדגש על לרוב)אינו יכול להתמודד עם צרכים גופניים של בת 30.לעומת זאת אשה בת 70 פלוס הרבה פלוס,יכולה להתמודד עם צרכים כאלה של בן 50 או 60.אז היום זה יותר ויותר מקובל .
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

רגעי קסומים
רגעים קסומים עוטפים אותנו בכל מקום ובכל זמן. עלינו לזהות אותם ולא לתת להם לחמוק. הקסם נמצא באנשים, בספרים, בנופים, ביערות באגמים ובמפלים, בבעלי החיים, ובבעלי הכנף, באירועים, וביצירת הטבע...
לקריאת הפוסט
סליחה ושיכחה
לסלוח ולשכוח הן שתי המילים המתמצתות את חוכמת החיים. מי מאיתנו אוהב להיות נעול על זכרונות כמו כאבים, פגיעות, עלבונות, כעסים, בגידות ואכזבות, אטעה אם אומר שאף לא אחד? צריכים אנו לשחרר רגשות אלו,...
לקריאת הפוסט
האם החוקים נכתבו עבור הגברים?
ככל שאני חושבת על זה יותר אני מגיעה למסקנה שכן. כמה שנים מחכה עגונה לגט, עשור ואולי שניים? כמה שנים מממתינה מסורבת לגט כדי לקבלו? כמה פעמים דוחים רבנים ודיינים את האשה בלך ושוב, עד אשר היא...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה